söndag 8 augusti 2010

All vår början

bliver svår, är ett gammalt visdomsord som jag skriver under på.
Jag har emigrerat hit från AB-bloggen. Det har tagit mig timmar att få till den här bloggen
och utseendet är inte klart ännu. Jag är något av en teknisk idiot och lyckas ofta med det omöjliga, det vill säga att göra fel där det inte ska gå att göra fel. Det ska bli spännande att se hur det här utvecklas.

Jag har lagt upp en lista på bloggar jag följer, men jag har inte lyckats att få in den så att den syns.
Är det någon som kan berätta för mig hur jag ska bära mig åt med detta?
Däremot har jag lyckats få in mig själv på listan över såna som följer min blogg. Hur får jag bort mig?
Ytterst tacksam för tips.

4 kommentarer:

  1. Jag har svarat hos Granntanten men tar det en gång till.

    Du har gjort en lista på vilka bloggar du "följer" vilket är något helt annat än en favoritlista.

    Gå in på DESIGN .. klicka på LÄGG TILL EN GADGET .. gå vidare till BLOGGLISTA .. och jobba på.

    Lycka till .. och välkommen!! Jag slet också som ett djur första veckan .. ;-)

    SvaraRadera
  2. Åh, tackar. Ska försöka med det i morgon.

    SvaraRadera
  3. Ah, tackar, tackar. en gör så gott en kan...

    SvaraRadera